سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 1125590
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
تصاویر/برگزاری کارگاه آموزشی مدل تربیتی دینی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) کنگان

کارگاه آموزشی مدل تربیتی دینی استاد (سطح ۳ مشاوره اسلامی، خارج حوزه شعبه سماح قم - مرکزی ) در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کارگاه آموزشی مدل تربیتی دینی (مبانی، اصول و روش‌ها) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن حسینی (سطح۳ مشاوره اسلامی، خارج حوزه شعبه سماح قم _ مرکزی) در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمة الزهرا سلام الله علیها برگزار شد.

در ابتدا کارگاه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن حسینی به روش های دینی از طریق درمان معنوی پرداخت و گفت: این درمان به صورت مستقیم و غیرمستقیم است، که می‌توان به تربیت دینی رسید، ابتدا باید عقل طبیعی فرد را فعال کرد و در گام بعد تمام پندارهای غیر واقعی را کنار گذاشته و پندارهای واقعی جایگزین کرد.

در ادامه به مراحل سن تربیتی مانند: سن اعتماد، استقلال و بازی اشاره شد.

در بخش پایانی حسینی به قوانین های ورودی و خروجی خانواده پرداخت و خاطر نشان کرد: برای نهادینه شدن قوانین نیاز به تکرار آن ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۱۸ IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    در طی این چندین سال حوزه های علمیه خواهران هنوز نتوانسته استاد و کارشناس دین تحویل بده کهر در اکثر خبرا یک روحانی مرد برا زنان صحبت میکنه و تا حالا نشده ببینم در حوزه دین سالن حاضر مرد باشند و سخنران خانم باشد