پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ |۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 13, 2024
تصاویر/ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه

حجت الاسلام والمسلمین مختارزاده گفت: شهید حسن مختارزاده عاشق شهادت بود؛ در ۱۷_۱۸سالگی سه بار در شمالغرب کشور به عملیات رفت و در اغتشاشات هم ۶ بار به عملیات رفته بود که آخرین بار شهد احلی من العسل را نوشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمد مختارزاده پدر طلبه شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) که در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: نگاه ویژه حضرت زهرا (س) شامل شهیدان شده است؛ جوانی که در زمان حیات خود هیچ اسمی از او نبود، بعد از شهادت معلوم می شود چقدر باعظمت بوده است و در کنار حرم اهل بیت آرام می گیرد.

وی ادامه داد: با بازخوانی تاریخ به عمق مظلومیت حضرت زهرا (س) و امام علی علیه السلام پی می بریم، حضرت زهرا (س) بعد از آن همه جسارت به حریم اهل بیت، به سراغ انصار رفتند و از آن ها برای کمک ، دست یاری طلبیدند و آن ها شب قول دادند و روز زیر حرف خود زدند.

پدر طلبه شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما با درک درست از تاریخ اسلام دیگر اجازه نخواهند داد تاریخ مظلومیت اهل بیت و ولایت را شاهد باشد، جوانانی هم چون شهید حسن مختارزاده می روند و از حریم ولایت دفاع می کنند.

وی در ادامه به خصوصیات اخلاقی و تخصصات شهید مختارزاده اشاره کرد و گفت: حُسن خُلق و ادب از مهم ترین ویژگی های شهید حسن مختارزاده بود و وی مسلط به دو زبان بود، و همه این ها با مدیریت زمان ممکن است، شهید مختارزاده در کنار تحصیل و ... دستگیر فقرا و نیازمندان بود و برای آن ها جهیزیه تهیه می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مختارزاده اضافه کرد: طلبه باید اهل تحلیل باشد تا بتواند وقایع را بررسی کند و از اثرات مخرب جنگ شناختی بکاهد، اگر اینگونه نباشد؛ جای جلاد و شهید عوض می شود و ولایت تنها می ماند و البته جریان انقلاب چنین اجازه ای را نخواهند داد. طلبه باید گوش به فرمان ولایت باشد و شهدا این گونه بودند.

وی در پایان گفت: شهید مختارزاده عاشق شهادت بود، در ۱۷_۱۸سالگی سه بار در شمالغرب کشور به عملیات رفت و در اغتشاشات هم ۶ بار به عملیات رفته بود که آخرین بار شهد احلی من عسل را نوشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha