پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
شمسی فر

امام‌ جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه شورای امنیت قطعنامه‌ای برای پایان آتش بس در غزه داد، اما آمریکا آن را وتو کرد، گفت: این وتو ظالمانه‌ترین ابزاری است که در دست چند کشور برای منافع خودشان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی‌فر امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران در مصلای الغدیر شهرستان، با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کشی بی رحمانه این رژیم جعلی، اظهار داشت: طبق وعده قرآن حق پیروز خواهد شد و جبهه مقاومت تا آزادی کامل قدس شریف مبارزات و ایستادگی خود را در برابر اقدامات جنایتکارانه و بی‌رحمانه صهیونیست‌ها ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه شورای امنیت قطعنامه‌ای برای پایان آتش بس در غزه داد، اما آمریکا آن را وتو کرد، گفت: این وتو ظالمانه‌ترین ابزاری است که در دست چند کشور برای منافع خودشان است.

امام جمعه موقت خرم آباد، با بیان اینکه اسرائیل با همکاری آمریکا این اقدامات جنایتکارانه و بی‌رحمانه را انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: آمریکا عامل اصلی جنایات، نسل کشی و ضد حقوق بشر است.

حجت الاسلام شمسی‌فر، ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دادن سلاح و مهمات به صدام برای جنایات جنگی و بمباران‌ها در ایران را تنها بخشی از جنایت‌های آمریکا برشمرد.

وی با قدردانی از مردم مقاوم، شجاع و با اراده یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: با وجود اینکه یمن خود کشوری جنگ زده و درگیر مشکلات داخلی است، اما مردم این سرزمین با شجاعت توانستند جلوی کشتی‌های اسرائیلی را بگیرند که این حرکت درس بزرگی برای رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش بود.

امام جمعه موقت خرم آباد حمایت حزب الله لبنان و محور مقاومت در عراق از مردم مظلوم فلسطین را تحسین برانگیز و شایسته تقدیر دانست و یادآور شد: همانگونه که پیروزی نصیب مردم یمن و عراق شد، این پیروزی نیز به زودی نصیب مردم مظلوم و مقتدر فلسطین خواهد شد.

در نماز جمعه امروز خرم آباد از خانواده‌های شهیدان محمد سپهوند، رحیم فروغی‌پور، جهانگیر پرندوش و رضا کسایی تجلیل و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نهضت سوادآموزی و جهاد دانشگاهی استان در قالب میز خدمت پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم بودند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha