چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر/ جشنواره ورزشی طلاب استان ایلام بزرگداشت طلبه شهید آرمان علی‌وردی

حوزه/ حجت الاسلام امیریان گفت:درصدد هستیم با همکاری نهادهای مرتبط بتوانیم زیر ساخت های ورزشی حوزه را توسعه دهیم و بصورت مستمر و هماهنگی مدارس ورزش های همگانی را در حوزه راه‌اندازی کنیم.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی امسال در رشته‌های فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، کشتی، دارت، تنیس روی میز، تیر اندازی، دو سرعت، دو استقامت، فوتبال دستی، شنا برگزار شد که از لحاظ کمی نسبت به سال های گذشته، قابل توجه بوده که امیدواریم این پیشرفت از لحاظ کیفی هم اتفاق افتاده باشد.

وی در مورد نتایج مسابقات ابراز داشت: در رشته آمادگی جسمانی به ترتیب مدارس دارالحکمه ، امام صادق علیه السلام اصفهان و امام سجاد علیه السلام به رتبه های اول تا سوم دست یافتند و در رشته تنیس روی میز مدارس فضلاء ، دارالحکمه و شهید طباطبایی نژاد (ره) و در رشته تیراندازی مدارس علمیه حضرت صاحب الزمان علیه السلام، امام سجاد علیه السلام و شهید طباطبایی نژاد و در رشته انفرادی دارت مدارس علمیه امام رضا علیه السلام دولت آباد، جده بزرگ و مرکز مدیریت موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان در مورد سایر نتایج انفرادی مسابقات اذعان کرد: در رشته دو مدارس علمیه امام هادی علیه السلام هرند، حضرت خاتم الانبیاء داران، جامعه المصطفی، در رشته شنا مرکز مدیریت ، مدارس علمیه جده بزرگ ، حضرت امیرالمومنین علیه السلام و در رشته فوتبال دستی مدرسه حضرت صاحب الامر علیه السلام ، شهید طباطبایی نژاد و امام مجتبی علیه السلام دهاقان موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

حجت الاسلام امیریان در مورد رشته کشتی که برای اولین بار به عنوان رشته رسمی مسابقات معرفی شده است، ابراز داشت: امسال در اوزان مختلف به ترتیب مدارس دارالحکمه،رکن الملک،امام سجاد (علیه‌السلام)، امیرالمومنین (علیه‌السلام)، حضرت ابا صالح علیه السلام،جواد الائمه (علیه‌السلام) خمینی شهر،حضرت ولی عصرعلیه السلام فریدونشهر،جده بزرگ، شهید طباطبایی‌نژاد (ره)، حضرت ولی عصرعلیه السلام فریدونشهر موفق به کسب رتبه شدند.

وی در مورد نتیجه مسابقات تیمی گفت:در رشته فوتسال به ترتیب تیم های امام سجاد علیه السلام ، فضلاء و حضرت خاتم الانبیاء داران و در رشته والیبال مدارس علمیه حضرت ولی عصر (علیه‌السلام) اصفهان ، امام صادق (علیه‌السلام)اصفهان ، جامعه المصطفی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان در مورد برنامه های آینده ورزشی حوزه بیان داشت: امیدواریم با همکاری نهادهای مرتبط بتوانیم زیر ساخت های ورزشی حوزه را توسعه دهیم و بصورت مستمر و هماهنگی مدارس ورزش های همگانی را در حوزه راه اندازی کنیم.

وی در مورد دغدغه های ورزشی این معاونت خاطر نشان کرد: کمیت و کیفیت برنامه های ورزشی برای ما مهم است و تا ورزش به صورت اصولی و مستمر در برنامه های حوزه و طلاب و روحانیون گنجانده نشود به توفیق چندانی دست پیدا نخواهیم کرد و همیشه افراد محدودی از مدارس در مسابقات خود را ارائه می دهند و نوسان در نتایج اخیر مدارس به دلیل جابجایی همین طلاب نخبه ورزشی مابین مدارس است .

وی در پایان افزود: امیدواریم با تحلیل مسابقات امسال و یافتن نقاط ضعف و قوت ، در سال های آینده با قدرت بیشتری به برگزاری مسابقات بپردازیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha