چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: فراجا مجموعه ای مومن، انقلابی، ایثارگر و فداکار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ظهر امروز در دیدار سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با قدردانی از فعالیت های نیروی انتظامی در جای جای ایران اسلامی بیان داشت: سربازان و کارکنان فراجا با شجاعت و از خودگذشتگی آرامش و آسایش را به هم وطنان خود هدیه می دهند.

وی با بیان اینکه دلاورمردان نیروی انتظامی با تلاش های شبانه روزی خود حافظ امنیت، آسایش و آرامش مردم هستند، اظهار داشت: دلاورمردان امنیت کشور، جان خود را با خدای خود معامله می کنند.

امام جمعه خرم آباد گفت: فراجا مجموعه‌ای خدمتگزار، هوشمند، مؤمن، انقلابی، فداکار، شجاع و ایثارگر است که همه فعالیت‌هایش در راستای ارتقای فرهنگی و پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با اشاره به نقش نیروهای انتظامی لرستانی فراجا در سراسر کشور خواستار افزایش امکانات و تجهیزات فرماندهی انتظامی استان در راستای انجام موفق مأموریت‌های محوله این نیرو برای ایجاد امنیت در استان شد.

براساس این گزارش: سردار احمد رادان با هدف شرکت در یادواره ۵۰۰ شهید امنیت استان که عصر امروز در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شود، به لرستان سفر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha