چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
اراک

حوزه/ آیت الله دری نجف آبادی گفت: حضرت زهرا(س) بهترین اسوه و الگو برای بانوان اسلامی تا قیامت می‌باشند و با استعانت و تمسک به ایشان می‌توان به سعادت الهی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، جلسه مبلغات شهر اراک امروز با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی در این جلسه اظهار داشت: حضرت زهرا(س) بهترین اسوه و الگو برای بانوان اسلامی تا قیامت می‌باشند و با استعانت و تمسک به ایشان می‌توان به سعادت الهی رسید.

وی در مورد حضرت ابراهیم(ع)، افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید حضرت ابراهیم(ع) را امام قرار دادم، تا وسیله هدایت و رحمت برای مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مورد ویژگی انبیای الهی، یادآور شد: از وظایف انبیای الهی تزکیه و تعلیم بندگان خداوند است که در عصر حاضر این تکلیف بر عهده مبلغین و مبلغات است تا راه پیامبران گرامی را ادامه دهند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: طرح امین، طرح خوب و دارای برکات بسیاری برای جامعه اسلامی است که می‌بایست با اهتمام بیشتری پیگیری و انجام شود.

وی تصریح کرد: مبلغات طرح امین در مدارس به تبلیغ معارف دینی به‌صورت گسترده بپردازند و دانش آموزان را تشویق به مبانی مذهبی و دینی نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha