جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت‌الاسلام گفت: خون بهای جنایت شکل گرفته در گلزار شهدای کرمان نابودی اسرائیل است و بار دیگر دلهای ما مصیبت زده شد اما این حوادث قلوب ملت ما را به ادامه راه مکتب سلیمانی محکم تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت : ١۶ دی ماه ١٣۵٩ یکی از صحنه پر رمز و راز تاریخ دفاع مقدس رقم خورد که در منطقه هویزه جوانان مؤمنی با فرمانده سید حسین علم الهدی در یک عملیات پیشتازانه و پیاده قدرت ایمان و باور خودرا به نمایش گذاشتند.

وی افزود : شهید سید حسین علم الهدی فرمانده این عملیات که مشهور به انس با قرآن بود در بیان رهبر معظم انقلاب از او و یارانش تعبیر به حافظان صدر اسلام می شود و این انقلاب تا جوانان قرآن به دست گرفته دارد از پا در نمی آید لذا همه توصیه قرآن به دفاع از حریم توحید و ولایت است.

خطیب جمعه خمیر بیان کرد: مردم ما مشتاق شهادت هستند و نشانه آن استقبال از پیکر شهدای زائر قبر شهید سلیمانی است در سالگرد سردار دل ها دشمنان انقلاب وقتی در میدان از فرزندان مقاومت شکست می‌خورند دست به کشتار بی گناهان میزنند.

سربازان پرورش یافته در مکتب سلیمانی عاملان این جنایت را رها نخواهند کرد

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: خون بهای جنایت شکل گرفته در گلزار شهدای کرمان نابودی اسرائیل است و بار دیگر دلهای ما مصیبت زده شد اما این حوادث قلوب ملت ما را به ادامه راه مکتب سلیمانی محکم تر می‌کند.

وی اظهار کرد: باید نسبت به این حوادث نگاه فرا متنی داشت و آن این است که پشت پرده جنایات اندیشه تکفیری استکبار جهانی و رژیم منحوس اسرائیل است

امام جمعه خمیر گفت : دشمنان انقلاب وقتی در میدان از فرزندان مقاومت شکست می‌خورند و سربازان سردار سلیمانی نقشه های آنان را نابود می‌کند رو به اینگونه شرارت ها می آورند بلکه اذهان عمومی را منحرف کنند و سر پوشی بر شکت آنان باشد.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند خون بهای این جنایت نابودی اسرائیل و قطع شدن دست تکفیری ها و پشتیبانان آنان از پیکره منطقه خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha