دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
الانور المرزوقی

حوزه/ نایب رئیس مجلس تونس گفت: باید با اعمال فشارهای دیپلماتیک و حقوقی بر رژیم صهیونیستی از ادامه این جنگ جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، الانور المرزوقی نایب رئیس مجلس تونس امروز (چهارشنبه، 20 دی ماه) در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری اسلامی، گفت: وضعیت غزه موجب شد که احساس مسئولیت کنیم که در این جلسه حاضر شویم.

وی با بیان اینکه از آقای قالیباف رئیس مجلس ایران برای برگزاری این نشست تشکر می‌کنم، ادامه داد: حادثه تروریستی رخ داده در کرمان را تسلیت می‌گویم.

نایب رئیس پارلمان تونس با بیان اینکه پیگیری مدام آرمان فلسطین مهمترین مسئله‌ای است که باید مدنظر قرار گیرد، به نسل‌کشی و هجوم گسترده رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و افزود: ما اکنون شاهد نسل‌کشی بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در این منطقه هستیم.

وی با اشاره به تخریب بیمارستان‌ها و مدارس در غزه به پایداری و قهرمانی مردم فلسطین درود فرستاد و بیان کرد: ما از تأسیس دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف دفاع می‌کنیم. همچنین مواضع برخی کشورها که از تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی دفاع کردند را محکوم می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس تونس خواستار آتش‌بس دائمی در غزه شد و افزود: باید رژیم صهیونیستی در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند.

وی با بیان اینکه باید با اعمال فشارهای دیپلماتیک و حقوقی بر رژیم صهیونیستی از ادامه این جنگ جلوگیری کرد، افزود: باید تلاش شود که اقدامات لازم برای برقراری آتش‌بس و خروج زخمی‌ها از غزه صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha