جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
راه سلیمانی

حوزه/ روانشاد، با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک نام و یک نفر نبود، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک راه و یک مکتب بود و لذا زنده نگه داشتن این مکتب فراگیر، وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد راه سلیمانی که تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با گرامیداشت رشادت‌های شهید سلیمانی در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتبی مقاوم، فراگیر و آزاده است که امروز این مکتب جهانی شده است.

وی با اشاره به تولید آثار فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی، گفت: هنرمندان در زمینه‌های مختلف با عشق به سردار دل‌ها، آثار هنری فاخر را خلق می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، یادآور شد: هدف از برگزاری این مراسم یادآوری مسیر نورانی جهاد، ایثار، شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید بصیرت‌آفرین، حاج قاسم سلیمانی است.

روانشاد، با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک نام و یک نفر نبود، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک راه و یک مکتب بود و لذا زنده نگه داشتن این مکتب فراگیر، وظیفه همگانی است.

وی یادآور شد: بنابر اعلام دبیرخانه دائمی رویداد «راه سلیمانی» در لرستان ۱۵۰ اثر فرهنگی هنری به این رویداد ارسال شده که این آثار در ۹ رشته مختلف شعر، نقاشی، نماهنگ، سرود، نمایشنامه‌نویسی، پوستر، دل‌نوشته و خوشنویسی مورد ارزیابی داوران قرار گرفت و امروز در مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha