یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
سپاه خلخال

حوزه/سرهنگ جواد نوروزی گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات، موجبات ناکام ماندن دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را فراهم خواهند آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه ۱۴۰۲ را یک وظیفه شرعی، قانونی و ملی برای همه آحاد مردم جامعه ایران اسلامی دانست.

سرهنگ جواد نوروزی افزود: ضمن رعایت الزامات قانونی و اخلاقی انتخابات، انتظار از همه مسئولان و عوامل برگزاری انتخابات امسال تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های آرا است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و جشنواره‌های انتخاباتی یکی از رسالت‌های مهم مسئولان این شهرستان برای گرم کردن تنور انتخابات است، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲، موجبات ناکام ماندن دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را فراهم خواهند آورد.

در این جلسه، مقامات محلی از جمله رئیس دادگستری، فرماندار و رئیس هیئت نظارت به اهمیت انتخابات امسال اشاره کردند و مقرر شد تا اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در خلخال انجام شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha