سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
تصاویر/نشست سیاسی خلخال

حوزه / جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات امسال تیری بر قلب دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی و بزرگ‌ترین ادای دین به شهدای والا مقام کشوراست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی پیش از ظهر امروز در نشست سیاسی مردم خلخال که در محل سالن ولایت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز هر یک از هموطنان ایرانی که در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدم بر می‌دارد، در مسیر تحقق آرمان شهدا و انقلاب اسلامی قدم برداشته است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، با تأکید بر اینکه اقتدار، عزت، عظمت و شوکت امروزی کشور مدیون خون شهدای انقلاب و نظام اسلامی است، ابراز کرد: خواسته شهدا از ما حضور پرشور در انتخابات به عنوان یک صحنه و رویداد بزرگ خودنمایی در مقابل دشمنان و همچنین دفع شر دشمنان و خنثی نمودن انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی از میهن اسلامی است.

سرهنگ عبدی از اجرای طرح شهید آرمان حق وردی به عنوان یک طرح راهبردی در بحث افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نام برد و از همه کسانی که در بحث انتخابات می‌توانند نقش موثری ایفا کنند خواست تا برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و اجرای بهینه این طرح همکاری کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha