سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
نشست انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

حوزه/ نشست انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با موضوع انتخاب مقاومت و مقاومت در انتخاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه, نشست انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با موضوع «انتخاب مقاومت و مقاومت در انتخاب» ویژه دانش‌آموختگان مؤسسه برگزار می شود.

این نشست با قرائت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز می شود و در ادامه دبیر کل انجمن گزارش خود را ارائه خواهد کرد. سپس بعد از پخش کلیپ بیانات مقام معظم رهبری، دکتر سعدالله زارعی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

پخش کلیپ از بیانات آیت الله مصباح رضوان(ره) از دیگر برنامه های این نشست خواهد بود و پس از آن دکتر علی خضریان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

پرسش و پاسخ دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت برنامه بعدی نشست خواهد بود.

برنامه پایانی این نشست سخنرانی آیت الله محمود رجبی، ریاست موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خواهد بود.

علاقه مندان برای حضور به صورت مجازی در این نشست می توانند به آدرس های https://tekye.net/tekye/live/۳۸۵۶ و http://dpfqom.iki.ac.ir/live ،https://heyatonline.ir/kanoon.tolloe مراجعه کنند.

نشست انجمن فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با موضوع انتخاب مقاومت و مقاومت در انتخاب روز جمعه ۲۹ دی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در قم، بلوار جمهوری، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، تالار اجتماعات موسسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha