پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقرهای تروریستی داعش و موساد، اظهار داشت: به گفته مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این آغاز انتقام از تروریست‌ها بوده و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

امام جمعه برازجان افزود: ایران با این همزمانی حمله به داعش و موساد در انتقام حملات تروریستی، عملا رژیم صهیونیستی را همردیف داعش در تروریسم معرفی می‌نماید.

حجت الاسلام مصلح ابراز کرد: در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده گردید، مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه از جنوب خوزستان مورد حمله قرار گرفت در حالی که اگر از کرمانشاه و یا آذرباجان غربی اقدام می‌شد مسافت نزدیک‌تر بود، اما انتخاب این بُرد کاملا حساب‌شده و معنادار بود وقتی بدانیم حداقل بُرد مورد نیاز موشکی از ایران به اسراییل تقریبا معادل همین ۱۲۰۰ کیلومتر می‌باشد.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: این عملیات علاوه بر تنبیه و انتقام سخت از تروریست‌های میدانی در عین حال یک پیام هشدارآمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد.

حجت الاسلام مصلح تصریح کرد: با تمام وجود از همه مدافعان امنیت اعم از سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و اطلاعات حمایت می‌کنیم به ویژه از جان برکف نیروی انتظامی در مقابله با پدیده‌ها و عوامل فسادسازی که در فضای مجازی و حقیقی امنیت اخلاقی و روانی مردم ما را تهدید می‌کنند و جامعه مذهبی و انقلابی را نگران نموده‌اند، اعلان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: از همه نهادهای مرتبط به ویژه فرماندار، دادستانی، سپاه، اداره اطلاعات و ستاد امر به معروف می‌خواهیم در جهت حفاظت از امنیت اخلاقی در کنار این نیروهای جان برکف باشند و با هماهنگی و هم افزایی عرصه را بر اشرار و هنجارشکنان ضدانقلاب تنگ و ناامن کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha