یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر/اجلاسیه «مادران قهرمان‌پرور» در سنندج برگزار شد

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برای شکست و ناامید کردن دشمن باید حضور ما در انتخابات اسفندماه سال جاری با شکوه و حماسه آفرین باشد زیرا دشمن تلاش بسیاری دارد که این انتخابات را به حاشیه ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، به همت سپاه بیت المقدس استان کردستان اجلاسیه «مادران قهرمان‌پرور» امروز در سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام طه توکلی در این اجلاسیه در سخنانی بیان داشت: این اجلاسیه دنبال کننده 2 کلید واژه مادر و قهرمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود گفت: واژه مادر بسیار با ارزش و قابل احترام است و خداوند متعال بارها در قرآن بدان اشاره نموده است.

حجت الاسلام توکلی افزود: مهربانی نهفته در دیدگاه مادر پرتویی از رحمت و الفت خداوند متعال است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اگر جامعه ما سالم باشد، این را باید حاصل زحمات مادران دانست، مادرانی که جان و وقت خود را فدای تربیت نسل مومن و انقلابی نموده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: در این میان باید همواره از جایگاه مادران شهید یاد کنیم کسانی که فرزندانی تربیت کردند که همانند یک دلاور برای دفاع از مملکت و انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام توکلی اظهار کرد: همه ما تا به امروز شاهد ایثار و فداکاری ملت ایران به ویژه مادران شهدا در همه عرصه‌ها بوده‌ایم و این رمز موفقیت و شکست ناپذیری ایران اسلامی در برابر توطئه دشمنان می‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: برای شکست و ناامید کردن دشمن باید حضور ما در انتخابات اسفندماه سال جاری با شکوه و حماسه آفرین باشد زیرا دشمن تلاش بسیاری دارد که این انتخابات را به حاشیه ببرد.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه و تحریف حقایق می‌خواهد که افکار عمومی را منحرف نماید بنابراین باید در مقابل این توطئه دشمن با بصیرت عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha