شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کلام الله صفری

حوزه/کلام الله صفری گفت: به منظور افزایش نشاط در فضای مدارس در طول ایام دهه فجر، استفاده از ظرفیت خود دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل کلام‌الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در جلسه کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگی ستاد دهه فجر استان اردبیل، با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های دهه فجر، اظهار داشت: به منظور افزایش نشاط در فضای مدارس در طول ایام دهه فجر، استفاده از ظرفیت خود دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی ضروری است.

وی تصریح کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش‌آموزان و اولیا است و نقش مدیران و معلمان مدارس در این زمینه بی‌نظیر خواهد بود.

صفری افزود: مهمترین کار فرهنگی در این ایام امیدآفرینی برای نسل جوان و نوجوان بوده و این مورد منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در راستای تلاش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات پیش روی، خاطرنشان کرد: وظیفه ما روشنگری و تشویق به حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

غفور حضوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام‌الله دهه فجر، گفت: تلاش بر نقش‌آفرینی خود دانش‌آموزان برای اجرای برنامه متنوع در سطح مدارس است.

وی تصریح کرد: بیش از ۹۲ برنامه برای ایام‌الله دهه فجر تدوین شده و این برنامه‌ها در سطح نواحی، مناطق و مرکز استان اجرا خواهند شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha