پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1134177
۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
اعتکاف گناوه

حوزه / مراسم اعتکاف رجبیه با شرکت حدود ۴۰۰ معتکف خواهر و برادر به همت ستاد اعتکاف در گناوه در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم اعتکاف رجبیه با شرکت حدود ۴۰۰ معتکف خواهر و برادر به همت ستاد اعتکاف در گناوه در حال برگزاریست.

مراسم اعتکاف امسال که با برنامه‌های فرهنگی متنوعی از جمله پرسش و پاسخ دینی، مشاوره و حلقه‌های صالحین همراه است، در مساجد نبی(ص) و حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

در ابتدای مراسم اعتکاف، احکام مربوط به اعتکاف توسط مبلغین خواهر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه به معتکفین در مسجد، آموزش و به پرسش احکام دینی آن‌ها پاسخ داده شد.

در ادامه حجت الاسلام محمدی مسئول اداره تبلیغات شهرستان گناوه با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گناوه، به تبیین فضایل و جایگاه امام علی(ع) پرداخت و اظهار داشت: امام علی(ع) در زهد، تقوا و عبادت برای همه ما می‌تواند الگو باشد.

وی به وظایف اقشار مختلف در برابر امام اشاره کرد و گفت: باید امام را بشناسیم، اگر معرفت نسبت به امام نداشته باشیم به مرگ جاهلیت از دنیا رفته‌ایم، سپس اطاعت و بندگی خداست و لذا می‌بینید که امام علی(ع) چگونه در اطاعت و بندگی خداوند سرآمد بود و سوم، تسلیم امر خدا بودن است که امام حسین(ع) در این عرصه به عنوان الگویی کامل در تمامی امور تسلیم امر خداوند بود.

مسئول اداره تبلیغات شهرستان گناوه، تأکید کرد: در معرفت به امام کوشا باشید، بندگی خدا را داشته باشیم و تسلیم امر خدا باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha