جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غفوری

حوزه/ نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی، جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری،در زمینه «جهاد تبیین» ، با حضور امام جمعه و استاندار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی، جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری، در زمینه «جهاد تبیین» صبح امروز، ‌به میزبانی حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور استاندار کرمانشاه کرمانشاه و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری در این جلسه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، بدنبال اجرای جنگ ترکیبی است، گفت: دشمن در عرصه نظامی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی شکست خورده و بر جنگ ادراکی و شناختی متمرکز شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن ازطریق رسانه و القای شبهات، گفتن دروغ‌های بزرگ، برجسته‌کردن نقاط نقاط ضعف‌ و کوچک جلوه‌دادن، پیشرفت‌ها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی، نسل جوان و نوجوان را به این جمع‌بندی برساند که انقلاب اسلامی افق روشنی را پیش‌روی او قرار نمی‌دهد و آینده روشن نیست.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری گفت: «جهاد تبیین» که به‌فرموده مقام معظم رهبری، یک فریضه فوری و قطعی است، نیاز به کار قرارگاهی دارد و باید به‌صورت یک تشکیلات منسجم و هدفمند پیش برود.

هم‌اندیشی برای«جهاد تبیین» در کرمانشاه برگزار شد+عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha