سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
جشن نیکوکاری

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد بوشهر گفت: جشن نیکوکاری امسال نیز همانند سالهای گذشته به‌ منظور کمک به نیازمندان از بهمن  ماه سال جاری تا آستانه سال نو در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری همانند سال‌های گذشته از بهمن ماه سال جاری تا آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه این جشن از اول بهمن امسال آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد، افزود: زنگ نمادین جشن نیکوکاری(زنگ احسان و نیکوکاری) روز ۱۴ اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس کمیته امدادبه صدا در خواهد آمد.

روشن با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری یکی از برنامه های مشارکتی کمیته امداد برای کمک به نیازمندان است، تصریح کرد: این جشن با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری و بسیج منابع عمومی کشور در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های محرومان با جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و سپس توزیع آنها در میان محرومان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: هدایای مردمی اعم از وجوه های نقدی و کالایی پس از جمع آوری در اسرع وقت در بین محرومان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر درخصوص شیوه های جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری گفت: امسال پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرهای استان برپا می شود و مردم خیر و نیکوکار استان علاوه بر حضور در این پایگاهها و دفاتر کمیته امداد می توانند از طریق پرداخت به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) و یا واریز به شماره شبای IR ۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ نزد بانک ملی اقدام نمایند و علاوه بر آن نیز با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه یاریگر نیازمندان باشند.

روشن در ادامه افزود: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکار هم استانی با اهداء مبلغ ۳۸ میلیارد تومان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی خود در جشن نیکوکاری مشارکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر درپایان ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت فعال و خودجوش مردم خیر و نیکوکار هم استانی در جشن نیکوکاری سال گذشته، درخواست کرد با مشارکت هرچه بیشتر دراین جشن نیکوکاری امسال نیز نقش موثرتری را در کمک به رفع مشکلات خانواده های نیازمند ایفا نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha