پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
استاندار آذربایجان غربی

حوزه/ در عمر مدیریتی خود یکی از معیارها حضور در بین مردم و پاسخگویی به درخواست ها با همه کمبودها و مشکلات بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، استاندار آذربایجان‌غربی در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه که شامگاه سه شنبه برگزار شد، با تاکید بر اینکه در جمع مردم حضوری فعال و مرتب داشتیم، گفت : با افتخار تمام، تیم مدیریتی استان به همه ۴٨ شهر و بیش از ٣٠٠ روستای استان سفر انجام داده و زیر کولرگازی و اتاق های بسته برای مردم تصمیم نگرفتیم و زیرفشارهای سیاسی کار نکردیم.

محمد صادق معتمدیان با تاکید بر اقدامات‌ کارشناسی و مطالبه گری و بررسی های میدانی افزود : در همین راستا ١٨٢۶ مصوبه در سفرهای شهرستانی مصوب و ابلاغ شده که بسیاری از آنها تحقق و عملیاتی گردیده است.

نماینده دولت در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد : در عمر مدیریتی خود یکی از معیارها حضور در بین مردم و پاسخگویی به درخواست ها با همه کمبودها و مشکلات بوده است.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: پروژه های سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه در حال تکمیل بوده و در بدترین شرایط آب و هوایی کارگاه ها تعطیل نشده است.

وی ادامه داد: آبرسانی به ۲۰۲روستای آذربایجان غربی به اتمام رسیده است.

معتمدیان تشریح کرد: محور فعالیت‌های ما توسعه روابط با کشورهای همسایه است و هرجایی که از خطوط قرمز ما عبور شود محکم پاسخ می‌دهیم.

وی گفت: برای اولین بار در تاریخ آذربایجان غربی تهاتر نفت انجام دادیم و پول حاصل از آن را آن را برای توسعه راه‌ها علی الخصوص راه های منتهی به پایانه های مرزی تخصیص
دادیم .

معتمدیان با بیان اینکه در ۲۵ سال گذشته بازگشایی مرزکوزه رش سلماس درحد شعارهای تبلیغاتی بود و حتی طرف ترکیه از این طرح اطلاعی نداشت، بیان کرد: ما ابتدا این طرح را مطرح کردیم اکثر ارگان ها مخالف بودند و ما با رایزنی همه را توجیه نمودیم و با طرف ترکیه وارد مذاکره شدیم و درهمین سفری که در وان بودیم تفاهم نامه ایجاد پایانه مرزی را با آنها بستیم.

وی همچنین با اشاره به افزایش صادرات از مرز پیرانشهر، ادامه داد: حجم صادرات کشور از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر سالانه به یک میلیارد دلار می رسد که از مجموع صادرات کشورمان به ۲۷ کشور اروپایی بیشتر است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از راه اندازی بازارچه محلی اشنویه خبر داد و گفت: منتظر مصوبه نهایی دولت برای ایجاد بازارچه محلی در اشنویه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha