پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جمالی

حوزه/ حجت‌الاسلام جمالی از اجرای  ۳۰۰ برنامه شاخص توسط کمیته‌های ۲۴گانه ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: حماسه سرنوشت ساز انتخابات ۱۱ اسفند را در پیش داریم و هم مثل راهپیمایی ۲۲بهمن شاهد حضور حماسی مردم و ناامیدی دشمنان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن، سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه فجر در استان بوشهر با تبریک آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام به وطن، گفت: امام راحل ایستادگی و مقاومت را به ما یاد داد زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه در پرتو اسلام را به ما آموخت.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: امام، امام تحول در عملکرد، اندیشه و نگاه بود، خداوند را شاکریم که به رهبری حکیم و فرزانه متنعم هستیم.

وی با اشاره به اینکه شعار دهه فجر «جشن ملی مشارکت پرشور آینده روشن» نامگذاری شده است، بیان کرد: مراسم دهه فجر امسال با تاکید بر جهاد تبیین به ویژه دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت انقلابی آغاز شد.

حجت‌الاسلام جمالی از اجرای ۳۰۰ برنامه شاخص توسط کمیته‌های ۲۴گانه ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: حماسه سرنوشت ساز انتخابات ۱۱ اسفند را در پیش داریم و هم مثل راهپیمایی ۲۲بهمن شاهد حضور حماسی مردم و ناامیدی دشمنان خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha