دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ساوه

حوزه/ معاون سیاسی سپاه ساوه گفت: در جنگ شناختی دشمن اعتقاد مردم را نشانه گرفته و اعتقادات مردم توسط رسانه های بیگانه تغییر یافته که مهمترین رسانه هم فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز طلاب مدرسه علمیه الهیه شهرستان ساوه همزمان با سالروز یوم الله ۲۲ بهمن در سالن اجتماعات شهید امیر حاج امینی حضور بهم رساندند.

در ابتدای جلسه آقای دلیریان معاون سیاسی سپاه ساوه با بیان ترفندهای دشمن برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات به مهمترین کلید یعنی جنگ شناختی اشاره کرد و گفت: در این جنگ دشمن میتواند ذهن وقلب و اراده انسان را هدف گرفته و در افکار انسان نفوذ کند.

وی با اشاره به اینکه چرا مردم به خصوص قشر جوان و نوجوان در برابر آرمان های انقلاب موضع گیری می کنند، گفت: بدلیل اینکه در جنگ شناختی دشمن اعتقاد مردم را نشانه گرفته و اعتقادات مردم توسط رسانه های بیگانه تغییر یافته که مهمترین رسانه هم فضای مجازی می باشد که با توجه به گستردگی این رسانه رصد آن خارج از اختیار ما است.

سپس در ادامه، آقای اصغر تنهایی کمدین و طنز پرداز شهرستان با اجرای تئاتر به گفت‌وگو پیرامون مسائل مربوط به انتخابات و بیان شبهات و علل نارضایتی مردم و عدم شرکت در انتخابات در قالب طنز پرداخته و به شبهات شرکت کنندگان پاسخ داد.

در جنگ شناختی دشمن اعتقاد مردم را نشانه گرفته است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha