سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
22 بهمن

حوزه / امام جمعه و فرماندار شهرستان کبودراهنگ با صدور پیامی مشترک با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام ستمشاهی، مردم انقلابی و ولایت مدار این دیار را برای شرکت در راهپیمایی پرشور این روز تاریخی و دشمن شکن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امام جمعه و فرماندار شهرستان کبودراهنگ با صدور پیامی مشترک با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام ستمشاهی، مردم انقلابی و ولایت مدار این دیار را برای شرکت در راهپیمایی پرشور این روز تاریخی و دشمن شکن دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲بهمن ماه، سالروز به ثمر نشستن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی می‌باشد، ملت متدین ایران در بهمن ۱۳۵۷ تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جانفشانی و با تبعیت از امام راحل عظیم الشان، دشمنان خارجی را ناکام و مستبدان داخلی را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

در آستانه چهل و پنجمین سالگرد این عید بزرگ، بر این باوریم که حضور پر شور و با صلابت مردم مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان کبودراهنگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون همیشه وحدت و یکپارچگی این شهرستان را در کشور مثال‌زدنی خواهد کرد.

از تمامی اقشار و آحاد ملت ولایی شهرستان کبودراهنگ برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت به عمل می‌آوریم.

یقیناً راهپیمایی ۲۲بهمن خاستگاه پیوند با اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و حضور حداکثری شما مردم همیشه در صحنه، نشانگر پیوند ناگسستنی با آرمان‌های انقلاب خواهد بود.

نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ

مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha