دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
نماز جمعه بندر ریگ به روایت تصویر

حوزه/ امام جمعه بندرریگ گفت: انقلاب نبوی به مبارزه با بتها و در هم شکستن لات و عزی پرداخت، انقلاب اسلامی هم بتهای شرق و غرب را از مکاتب بشری و مادی همچون مارکسیسم، لیبرالیسم، امپریالیسم را در هم کوبید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر. حجت الاسلام علی مصلح امام جمعه بندر ریگ امروز در مراسمی به مناسبت دهه فجر در بندر ریگ اظهار داشت: انقلاب اسلامی شباهت های به انقلاب نبوی دارد که توانسته این انقلاب را متمایز کند.

وی افزود: انقلاب نبوی به مبارزه با بتها و در هم شکستن لات و عزی پرداخت، انقلاب اسلامی هم بتهای شرق و غرب را از مکاتب بشری و مادی همچون مارکسیسم، لیبرالیسم، امپریالیسم را در هم کوبید.

امام جمعه بندر ریگ گفت: انقلاب نبوی جاهلیت را کنار زد و در عصری که زنان را مایه ننگ می دانستند و دختران را زنده به گور میکردند به زنان کرامت بخشید و دختران را برکت خانه ها شمرد.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: انقلاب اسلامی هم در عصری که زن ابزار شهوت و ابزار مصرف گرایی و فروش بیشتر اجناس بر مبنای چشم چرانی و لذتهای غیر مشروع شده بود به زن کرامت بخشید و زن را از مکاتب فریب فمنیستی ولیبرالیستی بیرون کشید و جایگاه رفیع او را بر اساس خلقتش به او گوش زد کرد.

وی بیان داشت: انقلاب نبوی، انقلاب محرومان و بینوایان علیه اشرافیت و دنیازدگان بود. انقلاب اسلامی نیز انقلاب کوخ نشینان و محرومان علیه کاخ نشینان و دنیازدگان بود.

امام جمعه بندرریگ ابزار داشت: انقلاب نبوی، فراخون طاغوت های زمان برای تسلیم در برابر حکومت خدا و ستیز با حکومت جور و ظلم بود؛ مبارزه انقلاب اسلامی نیز برای برچیده شدن حکومت و حکم رانی طاغوت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha