شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
پیشخوان حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر امورطلاب معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه از استقرار  پیشخوان پلیس در پیشخوان حوزه‌های علمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ آبادی‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، از استقرار پیشخوان پلیس در پیشخوان حوزه‌های علمیه خبر داد و اظهار داشت: با عنایت و پیگیری های مدیر محترم حوزه های علمیه، جهت رفاه حال طلاب و روحانیون معزز شعبه پیشخوان پلیس به منظور ارائه خدمات گذرنامه در محل پیشخوان حوزه های علمیه راه اندازی شد.

مدیر امور طلاب معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه افزود: متقاضیان دریافت و یا تمدید گذرنامه می‌بایست با مراجعه به سامانه پیشخوان حوزه های علمیه از طریق نشانی http://booking.ismc.ir/user/#/booking;Service=1290 نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

وی اخذ نوبت از سامانه پیشخوان جهت ارائه خدمات گذرنامه را ضروری دانست و ادامه داد: به مراجعات بدون نوبت ترتیب اثر داده نخواهد شد و مراجعه در روز و زمان مشخص شده ضروری است.

حجت‌الاسلام‌ آبادی‌جو بیان داشت: طلاب و روحانیون پس از دریافت نوبت با همراه داشتن مدارکی همچون اصل شناسنامه، کارت ملی، عکس جدید با زمینه سفید و کارت پایان خدمت یا مجوز خروج از کشور می توانند به پیشخوان حوزه‌های علمیه در دارالشفا مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این خدمات صرفا به طلاب و افراد ذکور تحت تکفل ایشان ارائه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha