پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
محسن پناهیان

حوزه/ پناهیان انتخابات را مظهر مردم سالاری و مشارکت مردمی دانست و بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌روی اسفند ماه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، محسن پناهیان امروز در جلسه بصیرت‌افزایی که به مناسبت روز جوان در کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: یازدهم ماه شعبان، سالروز خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نامگذاری شده است.

وی با تاکید بر اهمیت علم آموزی در معارف دینی، خطاب به امدادگران جوان کمیته امداد استان اردبیل، گفت: جوانان باید بدانند که زیستن متعالی و حرکت در مسیر رشد و شکوفایی با کسب دانش و علم، ممکن است.

پناهیان با بیان اینکه جوانان بایستی با پیروی از شهدا در مسیر اعتلای ایران اسلامی ‌گام بردارند، افزود: شهدای انقلاب اسلامی نمایانگر و تجلی‌بخش هویت انقلاب در دنیای معاصر هستند.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش‌روی در اسفند ماه، گفت: برگزاری انتخابات در ادوار مختلف در نظام جمهوری اسلامی از مصادیق مردم سالاری و مظهر مشارکت مردمی است.

وی بر اهمیت حضور در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: این امر به صلابت و پیروزی‌های مدام و گسترده جمهوری اسلامی خواهد افزود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha