سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
کد خبر: 1141024
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
فعالیت های انتخاباتی طلاب

حوزه/مسئول بسیج رسانه استان لرستان با دعوت از مردم فهیم و انقلابی لرستان برای شرکت در انتخابات گفت:شرکت در انتخابات وظیفه ای همگانی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا مریدی اصل،مسئول بسیج رسانه لرستان امروز در جمع خبرنگاران،با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "هر کسی که ایران، ملت و امنیت خود را دوست دارد بداند اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد و همه ضربه می‌خورند. " بیان داشت: مشارکت جدی مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات دشمن را از هدف خود که ضربه زدن به اهداف اسلام و انقلاب است، ناامید می‌سازد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان تنها به خاطر مردمی بودن تفاوت شایانی دارد، افزود: بدخواهان جمهوری اسلامی از پشتوانه عظیم مردمی در ایران هراس دارند و در شرایط فعلی تمام تلاش خود را برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو به کار گرفته، لذا شرکت و دعوت دیگران به مشارکت در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است.

مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به فعالیت‌های دشمن در فضای رسانه‌ای خاطر نشان کرد: دشمنان همواره منکر دستاوردهای نظام هستند و با روش‌های گوناگون به دنبال ضعیف شمردن این دستاوردها و تخریب نظام می باشند که همواره مستلزم حضور فعال رسانه‌های داخلی برای مقابله با این افکار هستیم، پس دعوت به حضور حداکثری در انتخابات اولویت اول جهاد تبیین است.

مریدی اصل در پایان گفت: ۱۱ اسفند ماه دوباره فرصتی فراهم است تا ملت ایران به یُمن انقلاب اسلامی حق سرنوشت خود را در میدان انتخابات با حضور آگاهانه و انتخاب اصلح رقم زنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha