جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت حضور در انتخابات، گفت: سهم جوانی که در سوریه به شهادت رسید برای ایجاد امنیت، اهدا جانش بود، شهید سلیمانی نیز برای امنیت این کشور جانش را فدا کرد و لذا امروز سهم همه ما در عرصه ایجاد امنیت، حضور در پای صندوق رأی و شرکت در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در هنگام شرکت در انتخابات، اظهار داشت: تلاش و اقدامات اصحاب رسانه در این مدت و خصوصا امروز قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اهمیت حضور در انتخابات، گفت: سهم جوانی که در سوریه به شهادت رسید برای ایجاد امنیت، اهدا جانش بود، شهید سلیمانی نیز برای امنیت این کشور جانش را فدا کرد و لذا امروز سهم همه ما در عرصه ایجاد امنیت، حضور در پای صندوق رأی و شرکت در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: لازم است تا همه به اندازه سهم خود در دفاع از حریمی به نام جمهوری اسلامی موثر باشیم و به نقش آفرینی بپردازیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم از این صندوق خیر و برکت برای مردم و کشور بیرون بیاید، اظهار کرد: هرکس امروز مورد اعتماد مردم قرار گرفت، یادش نرود مردم به او اعتماد کردند و برای حل مشکلات، تمام تلاش خود را به کار گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha