سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
انتخابات

حوزه/ استاندار همدان گفت:در مجموع ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌ فرزاد، استاندار همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: در ۷ حوزه انتخابیه و ۱۰ شهرستان یک انتخابات باشکوه درحال برگزاری است و در سطح استان ۱۳۴۹ شعبه اخذ رای وجود دارد.

وی ادامه داد: از ساعت ۸ صبح امروز کار رای گیری از مردم عزیزمان در سطح استان که پای کار بودند، آغاز شد.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: از تعداد مذکور ۱۰۰۳ شعبه ثابت بوده و ۳۴۶ شعبه سیار، ۶۳۴ شعبه شهری و ۷۱۵ شبعه روستایی بودند و ۱۳هزار و ۴۲۷ نفر اعضای شعب و ۱۳۴۹ نفر تعرفه دار هستند.

وی بیان کرد: ۱۱۸۶ نفر خدماتی و ۱۴۰۱ نفر راننده در شعب، عوامل انتظامی، سپاه و بسیج ۳ هزار و ۷۷۲ نفر، ناظرین هیئت نظارت استان ۴هزار و ۹۹۱ نفر و بازرسین ۱۵۲۳ نفر که در مجموع ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در برگزاری انتخابات فعالیت دارند.

استاندار همدان گفت: ۴۴۵ نفر خبرنگار نیز در سطح استان کار خبر رسانی و اطلاع رسانی برگزاری انتخابات را عهده دار هستند و تا نزدیک ظهر حدود ۱۲۵ هزار تعرفه مصرف شده است.

وی در ادامه درخصوص مشارکت افزایی انتخابات از برگزاری ۱۴۱ دوره آموزشی در راستای توانمندسازی خبر داد و گفت: کلیه اعضای شعب، کاربران فناوری، بازرسان، سربازرسان، هیئت‌های اجرایی و نمایندگان فرماندار برگزار در این جلسات حضور داشتند.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: ۸۸۵ نشست مشارکت افزایی در سطح استان و در شهرستان ها برگزار شد و دوره های آموزشی نیز برای فرمانداران و بخشداران برگزار شد.

وی با بیان اینکه جلساتی با سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد نیز یک جلسه مفصل با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از مدیران سازمان‌های مردم نهاد داشتیم، اضافه کرد: جلسات متعدد با اقشار مختلف اعم از رای اولی‌ها، دانشگاهیان و اساتید، فرهنگیان، کارگران،ورزشکاران، اصحاب فرهنگ و رسانه و هنر، پرسنل فعالان رسانه و فضای مجازی، کارکنان هلال احمر، روحانیون، کشاورزان، روستائیان و جامعه پزشکی و اصناف و بازار،معتمدین محلات و بانوان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha