چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شبکه فارسی زبان و بیگانه شبانه روز تبلیغ می‌کردند تا مردم رای ندهند و به صحنه نیایند اما ملت ایران همواره پشتیبان نظام و آرمان‌های انقلاب بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علمی خاتمی در خطبه های این هفته نمار جمعه شهر زنجان، افزود: امروز به گفته مقام معظم رهبری روز وحدت و آگاهی و دشمن شناسی است، بنابراین انسان انقلابی از توطئه دشمن غافل نمی شود.

وی اضافه کرد: امروز جمعه ۱۱ اسفند، روز حضور مردم در پای صندوق های رای است، روز حماسه‌ای که به دشمنان نشان خواهد داد تمام نقشه‌هایشان بر باد رفته است.

خطیب نماز جمعه شهر زنجان به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: روز بعد انتخابات مهم است و در این میان از هواداران انتظار رفتارهای مناسب داریم.

امام جمعه زنجان به ۱۴ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: متاسفانه با استفاده بی‌رویه، طبیعت را تخریب کرده و از بین برده ایم که خوشبختانه از سال گذشته طرح خوب کاشت یک میلیون درخت و نهال آغاز شد.

وی با اشاره به دهه تکریم مساجد و آخرین دهه ماه شعبان، تاکید کرد: ۱۰ روز باقی از ماه شعبان فرصتی برای حساب و کتاب است و در بسیاری روایات آمده‌ است که این ایام را به عبادت اختصاص دهیم و خود را آماده ماه مبارک رمضان کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به تکریم مساجد، خاطر نشان کرد: متاسفانه آنطوری که انتظار می‌رفت در عرصه های مختلف برای رونق مساجد در استان عمل نشد چون اصل رونق مسجد، نماز و قرآن خواندن است و باید این همفکری حتی در بین هیات امنای مساجد وجود داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha