سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان طارم گفت: مردم خانواده‌های متدین و ملت شریف ایران از موضوع بی‌حجابی ناراحت هستند و عفاف و حجاب در جامعه جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه مردم شریف ایران پیروز میدان و پیروز انتخابات ۱۱ اسفندماه بودند و انتخابات ۱۱ اسفندماه نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یکسال اخیر بود گفت: توصیه به منتخبین مردم که حتما به وعده‌های خود عمل کنند و در بحث قانونگذاری حتی طرف مردم را بگیرند.

وی از ملت بزرگوار ایران مخصوصا شهرستان طارم که در انتخابات ۱۱ اسفندماه با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای دوباره فتنه‌های دشمنان را پنبه کردند تشکر کرد.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه یک جهاد بود چرا جهاد؟ چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود دشمنان می‌خواستند مردم را از حضور پای صندوق‌های رای منصرف کنند و انتخابات را از رونق بیاندازند.

حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: بعضی از نمایندگان در تبلیغات خود چیزهایی می‌گفتند که واقعا جای تاسف دارد و در این تبلیغات چیزهایی بیان شد که آدم فکر می‌کرد که در مجلس نیست.

وی افزود: بحث عفاف و حجاب را جدی بگیرید و خانواده‌های متدین و ملت شریف ایران از بی‌حجابی ناراحت هستند.

امام جمعه طارم عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در غزه جنایت می‌کند اما سکوت جامعه بشری در برابر مظلومیت غزه مایه ننگ است.

وی گفت: این جنایات در دورانی اتفاق می‌افتد که متاسفانه کشورهای غربی خود را در قله ارزش‌ها و اخلاق معرفی می‌کنند اما دشمنان بدانند جبهه مقاومت و نیروهای مقاومت در حال صعود هستند دشمنان به غروب و نابودی نزدیک شده‌اند.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، استغفار و راز و نیاز با خداوند رحمان و رحیم، گفت: رمضان از اسماء الهی است و بر اثر رحمت پروردگار گناهان برطرف می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha