یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار معروفی

حوزه/ معاون سازمان بسیج مستضعفین گفت: روز ۱۲ فروردین به عنوان عید غدیر نظام جمهوری اسلامی است و باید برای همیشه گرامی داشته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سردار حسین معروفی طی سخنانی در اجتماع جمعی از مسئولان و شهروندان کرمانی که در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت یوم الله دوازدهم فروردین ابراز داشت: روز ۱۲ فرودین، غدیر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین جشن و افتخار ما به شمار می رود که در گرامیداشت آن نباید کوتاهی کنیم.

وی یوم الله دوازدهم فروردین را تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام راحل دانست و افزود: احکام الهی ذیل حکومت اسلامی ساری و جاری می‌شوند و امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند تا انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

معروفی همچنین خاطرنشان کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی، مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از حضرت امام(ره) است که "آری" به نظام جمهوری اسلامی گفتند.

وی افزود: دعوای حقیقی منطقه بر سر اندیشه ما یعنی پیامبر اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و سیدالشهدا(ع) است و در این نبرد اندیشه ای و تمدنی ما باید با تکیه بر داشته های معنوی خود به جدال با دشمن برخیزیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha