شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: در جنگ شش روزه اعراب با اسرائیل پایانش جداسازی کرانه باختری اردن و بخشی از جنوب لبنان و بلندی‌های جولان بود، اما یک ملت مظلوم با کمترین امکانات و جریان مقاومت کمک کرد و باعث سرشکستگی رژیم شد و موجودیت صهیونیست‌ها را به خطر انداخته است، به بیان دیگر در جنگ اراده، ملت فلسطین پیروز شد و امپراتوری رسانه‌های دشمن شکست خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال روز سیزدهم فروردین مصادف با ایام ضربت و شهادت امیرالمومنین(ع) است، پس از مردم می‌خواهیم تا نهایت حرمت را نگه دارند که خودش مصداق تقوا است.

نماینده ولی‌فقیه فقیه در هرمزگان، با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع)، بیان کرد: قرآن کریم فضیلت نامه امیرالمومنین است، خود قرآن، پیامبر و امیرالمومنین را تفکیک نکرده و بزرگان و اهل سنت در روایات متعدد نیز یاد کردند که سیصد آیه در خصوص امام علی(ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: همه قرآن امیرالمومنین(ع) و جان پیامبر (ص) است و خدا با صوت علی با پیغمبر صحبت کرد، که فرمود نگاه کردم به قلب حبیبم در نزد او محبوب تر از علی یافت نکردم و از طریق نور قرآن علی را باید شناخت و کسی که عمق قرآن را شناخت از علی غافل نمی‌شود و حقیقت قرآن علی است.

وی در بخش دیگر با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نظام علیرغم همه کاستی‌ها یک معجزه الهی بود که خداوند بر ما ارزانی داشت، جمهوری اسلامی یک حقیقت است که ذات آن برگرفته از اسلام و معارف و ارزش‌های اسلامی است.

امام جمعه بندرعباس گفت: جمهوریت نقش مردم در حاکمیت است که مردم در سرنوشت خود نقش داشته باشند و دخالت و تصمیم سازی خود برای سرنوشت کشور را با رأی خود علیرغم همه کمبود ها به دنیا نشان دهند این خود یک فضیلت است.

وی ادامه داد: در زمان رژیم گذشته منابع کشوری تنها به شهرهای خاص تعلق داشت و هرمزگان جزئی از آنها نبود، اما امروز امکانات آموزشی، پزشکی، سلامت و خدمات، به فضل الهی منابع به دور دست ترین کشور توجه دارد.

امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه از تجربیات این ۴۵ ساله انقلاب باید بهره برد، خاطرنشان کرد: متأسفانه از جریان انقلابی برای حضور در مسئولیت‌ها غفلت کردیم و لذا باید تلاش شود سکان اجرا را در بخش‌هایی در دست بگیرند و کارگزاران غفلت نکنند و آنها را به حاشیه نبرند و یک عده دیگر که میانه آنها با انقلاب خوب نیست را در جایگاه های مهم قرار ندهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: مدیر یک دستگاه در جمهوری اسلامی ولو در یک دستگاه کوچک، خودش رعایت نمی‌کند و او به مردم و نظام می‌خندد، بنابراین باید مراقبت کنیم افرادی که به اسلام و ارزش‌های نظام پایبند نیستند سکان دست آنها ندهیم.

وی افزود: مسیر آینده انقلاب اسلامی روشن است و به فضل الهی سرعت را بیشتر کنیم و تا خیلی از مشکلات در عرصه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی حل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تأکید کرد: برای روز جهانی قدس آماده و مهیا می‌شویم، برای این رویداد که امسال متفاوت با سال های گذشته است خبرهای خوب اضمحلال و شکست رژیم صهیونیستی دور نیست.

وی تصریح کرد: در جنگ شش روزه اعراب با اسرائیل پایانش جداسازی کرانه باختری اردن و بخشی از جنوب لبنان و بلندی‌های جولان بود، اما یک ملت مظلوم با کمترین امکانات و جریان مقاومت کمک کرد و باعث سرشکستگی رژیم شد و موجودیت صهیونیست‌ها را به خطر انداخته است، به بیان دیگر در جنگ اراده، ملت فلسطین پیروز شد و امپراتوری رسانه‌های دشمن شکست خورد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha