شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: قطعنامه شورای امنیت که علیه رژیم صهیونیستی صادر شد، زمینه ای برای رسوایی بیشتر این رژیم جعلی شد و از سوی دیگر حقانیت مردم فلسطین و غزه را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: دشمن نشان داده است که در عمل به دنبال تضعیف اقتصاد کشور برای ایجاد نارضایتی در جامعه است، بنابراین ضروری است که مسئولان و مردم نسبت به این توطئه هوشیار باشند و از سوی دیگر نسبت به عملی کردن منویات رهبری در این باره تلاش داشته باشند.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: بنابراین برای تحقق درست شعار سال جاری نیازمند انجام کارهای زیربنایی، تخصصی و کارشناسی شده هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بر همه ما واجب است، زیرا مسجد الاقصی اولین قبله گاه مسلمین است و باید همه به عنوان یک مسلمان در این روز بزرگ حضوری حماسی داشته باشیم.

ماموستا رستمی یادآور شد: قطعنامه شورای امنیت که علیه رژیم صهیونیستی صادر شد، زمینه ای برای رسوایی بیشتر این رژیم جعلی شد و از سوی دیگر حقانیت مردم فلسطین و غزه را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه میهمانان نوروزی باید حرمت ماه مبارک رمضان را به خوبی حفظ کنند، گفت: مردم کردستان بسیار متدین و با ایمان هستند و بی احترامی به ماه مبارک رمضان در قاموس مردمان این دیار نیست.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: باید از لحظه لحظه ماه مبارک رمضان نهایت بهره های معنوی را ببریم زیرا این ماه فرصتی است که خداوند متعال در اختیار بندگانش قرار داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha