پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
رستم زاده

حوزه/ حجت الاسلام رستم زاده گفت: ۱۲ فروردین را می توان روز پیروز نهایی اسلام همه بُعدی بر تهجر، کمونیست، جهانخواران  شرق و غرب دانست که چراغ امید و هدایت را در دل مردم ایران و تمام ملت های زیر یوغ استکبار روشن کرد و امروز تفکر این انقلاب بدون اسلحه و جنگ به قلب آمریکا و مدیترانه  و اروپا و ... رسیده و همه ملت ها را بیدار کرده و تمام منافع غرب را به خطر انداخته است.

حجت الاسلام محمد مهدی رستم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با منویات امام خمینی (ره) که از معارف بی بدیل قرآن و عترت همیشه پویا الهام گرفته بود، توانست گردن تمام ابرقدرت ها را بشکند و شگفتی ای را در تاریخ رقم بزند که هیچ نظریه پرداز و کارشناسی پیش بینی آن را نمی کرد و این را می توان با مراجعه به اسناد ساواک دریافت که نظریه پردازان آمریکایی احتمال وقوع انقلاب در ایران را چند ماه قبل از وقوع انقلاب اسلامی غیر ممکن می دانستند.

وی ادامه داد: در تاریخ ۷ هزار ساله ایران، انقلاب اسلامی تنها و اولین حکومتی در ایران است که به مردم نقش و اهمیت داد و در حکومت های قبلی مردم نوکران شاه ها و خوانین بودند و نقشی در بازسازی و مدیریت کشور نداشتند و مدیران جامعه هم از بین اشراف انتخاب می شدند و فقط افراد معدودی حق تحصیل و استفاده از امکانات را داشتند و اکثر مردم از تحصیل و امکانات و .... محروم بودند.

دبیر مجمع جوانان انقلابی ارومیه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دست رد به سینه حکومت پهلوی ای زد که به عنوان اولین حکومت در تاریخ ایران به پشتوانه خارجی ها و با دخالت مستقیم انگلیس و آمریکا و .... روی کار آمده بود و حکومت های قبل از پهلوی با کودتا و قدرت ایل و تبارشان به حکومت می رسیدند، هم محمد رضا و هم رضا شاه با دخالت و کودتای مستقیم شیاطین پیر به حکومت رسیدند و این برای یک کشوری با تاریخ ۷ هزار ساله مایه ننگ بود که فردی را از طویله بیاورند و به عنوان شاه مملکت معرفی کنند که در طویله های اردبیل اسب های قزاق را تیمار می کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دست رد به سینه حکومتی زد و آن را نابود کرد که غرب همه امکانات خود را در حمایت از او به میدان آورده بود، و حکومت پهلوی را مسلح کرده بود و از او به عنوان سگ گله خود در منطقه و مسئول " سنتو " استفاده می کرد و ایران دارای پنجمین ارتش مسلح دنیا بود که توان باز و بسته کردن حتی یک پیچ اسلحه را هم نداشت و فقط فرمانبردار ارباب هایش بود.

حجت الاسلام رستم زاده گفت: سازمان پیمان مرکزی آمریکا در دوران جنگ سرد و با هدف مبارزه با شوروی و نفوذ مارکسیسم پیمان (سنتو CENTO ) را در ایران، با هدف دخالت در آسیای جنوب شرقی و حفظ منافع آمریکا در برابر کمونیسم، در مانیل پایتخت فیلیپین (پیمان سیتوSEATO ) و سازمان پیمان اطلس شمالی یا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو NATO) را در غرب و اروپا با هدف دفاع جمعی از منافع واشینگتن، دی.سی. پایه‌گذاری کرد.

وی اضافه کرد: حکومت پهلوی مسئول سنتو در ایران بود و وظیفه اش نگهبانی از منافع آمریکا در برابر شوری بود و قرار بود تمام ظرفیت های انسانی و سرمایه های ملی ایران را فدای بقای حکومت نامشروع پهلوی و منافع آمریکا بکنند.

دبیر مجمع جوانان انقلابی ارومیه تصریح کرد: انقلاب اسلامی همه نقشه های شوروی و آمریکا و انگلیس و .... را با قیام مردمی به رهبری شخصیت کم نظیر تاریخ، امام خمینی (ره) در هم پیچید و افق جدیدی را به روی ملت های آزاده دنیا باز کرد.

وی افزود: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در ۱۲ فروردین و ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اصل انقلاب را به رای گذاشت، چیزی که در تاریخ بشر بی نظیر است و هیچ حکومتی تاکنون خود را بعد از پیروزی به رای مردم نگذاشته است و حضور بیش از ۹۸ درصدی مردم در رای به #جمهوری_اسلامی هم تایید بر اسلام سیاسی و اجتماعی ای بود که بعد از امیرالمؤمنین و ائمه هدی، امام خمینی با تبعیت از ائمه آن را اجرایی کرد و هم موجب شگفتی ناظرین جهانی شد.

حجت الاسلام رستم زاده گفت: جاذبه‌ی انقلاب است که دلها را - توده‌های مردم را، روشنفکران را، جوانان را، دانشگاهیان را - در همه‌جای دنیایی که تحت تأثیر شدید تبلیغات دشمن قرار نداشت، توانست به خودش جذب کند و به یک انحطاط تاریخی طولانی پایان داد.

وی عنوان داشت: لذا ۱۲ فروردین را می توان روز پیروز نهایی اسلام همه بُعدی بر تهجر، کمونیست، لیبرالیسم و جهانخواران شرق و غرب دانست که چراغ امید و هدایت را در دل مردم ایران و تمام ملت های زیر یوغ استکبار روشن کرد و امروز تفکر این انقلاب بدون اسلحه و جنگ به قلب آمریکا و مدیترانه و اروپا و ... رسیده و همه ملت ها را بیدار کرده و تمام منافع غرب را به خطر انداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha