یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حمله به کنسولگری ایران در دمشق

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در پی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در پی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت به رهبر، دولت و مردم ایران، نسبت به استمرار هم‌پیمانی رژیم آل خلیفه با اسرائیل هشدار داد.

ترجمه بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، عروج گروهی از شهدای نیروی قدس در دمشق، پایتخت سوریه را که بر اثر حمله تروریستی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران، شامگاه دوشنبه ۱ آوریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین) به وقوع پیوست، به ولی امر مسلمانان آیت الله سید علی خامنه‌ای، دولت و مردم عزیز ایران به ویژه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک عرض می‌نماید.

این جنایت شنیع که ناقض تمامی پیمان‌های بین المللی است، حدود شش ماه پس از ناکامی رژیم صهیونیستی در دستیابی به هیچ کدام از اهداف ادعایی خود بر ضد ملت فلسطین و مقاومت شریف و عزیز آنها در غزه سرافراز صورت می‌گیرد؛ جبهه مقاومتی که همچنان با قهرمانی‌های افسانه‌ای، ضربات سهمگینی به اعضای ارتش جنایتکار صهیونیستی وارد می‌کند با وجود اینکه آنها از حمایت مطلق شیطان اکبر، آمریکا و برخی از دولت‌های وابسته در اروپا و جهان عرب برخوردار می‌باشند.

ما بر مواضع خود در حمایت از حق جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود و مردم عزیزش و بازدارندگی رژیم صهیونیستی در هر نقطه از کره زمین پافشاری می‌کنیم و در این زمینه به آل خلیفه نسبت به عواقب ادامه هم‌پیمانی احمقانه با دشمن صهیونیستی و حمایت از آن در جنگ تروریستی بر ضد ملت‌های منطقه و محور شریف و مقاوم آن هشدار می‌دهیم چرا که این هم‌پیمانی، بحرین را به میدان نبرد با این رژیم غاصب ناپایدار تبدیل می‌کند.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه

سه شنبه ۲ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

بحرین اشغالی

بیانیه ائتلاف انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در پی حمله به کنسولگری ایران در دمشق

شایان ذکر است ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه تشکلی انقلابی در بحرین است که پس از خیزش مردم این کشور در برابر آل خلیفه در سال ۱۳۸۹ شکل گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha