شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
روز قدس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: این راهپیمایی در ۴۰ شهر و بیش از ۲۰۰ روستای استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: این راهپیمایی در ۴۰ شهر و بیش از ۲۰۰ روستای استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این راهپیمایی در شهر بوشهر، ابراز داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر از ساعت ۱۰ صبح از مسجد توحید آغاز می‌شود و تا مصلی جمعه ادامه دارد و شرکت‌کنندگان پس از طی مسیر در مصلی امام خمینی(ره) تجمع می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان با اتحاد و وحدت در جمعه آخر ماه مبارک رمضان جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم خواهد کرد افزود: نفس‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار به شمارش افتاده است و جنایت وحشیانه رژیم جعلی و کودک‌کشان صهیونیستی نشان از درماندگی و شکست این رژیم غاصب است.

حجت الاسلام جمالی جنایت حمله رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد و بیان داشت: این جنایت بدون شک بی پاسخ نخواهد ماند و بر اساس وعده الهی به‌زودی طومار رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی در هم پیچیده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نابودی رژیم اشغالگر قدس وعده الهی است، گفت: روز جهانی قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و مردم جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آیند و همبستگی خود را با ملت فلسطین نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha