شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر انقلاب در عراق

حوزه/ نماینده مقام معظم رهبری در عراق به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر نمود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت روز جهانی قدس، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق و عضو مجلس خبرگان رهبری در جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر نمود.

وی در این بیانیه با تأکید بر اینکه به زودی سرزمین فلسطین از نهر تا بحر از شر صهیونیست‌ها پاک خواهد شد، آحاد مردم مؤمن را به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله قاصم الجبارین مبیر الظالمین مدرک الهاربین صریخ المستصرخین موضع حاجات الطالبین معتمد المؤمنین.

﴿قاتلوهم یعذبهم الله بایدیکم ویخرهم وینصرکم علیهم ویشف صدور قوم مؤمنین ویذهب غیظ قلوبهم ویتوب الله علی من یشاء والله علیم حکیم﴾

مردم مؤمن و مقاوم عراق و همه آزادگان جهان!

السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته؛

ماه پر برکت رمضان در حال گذر است و ما ملت مسلمان به ویژه مردم مظلوم فلسطین در غزه و داخل سرزمین‌های اشغالی با نگرانی‌های دردناکی به سر می‌بریم؛ نگرانی در اموری چون قتل، مجروح کردن، غارت، نابودی محصول و نسل که در حال وقوع است، به ویژه اینکه در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم که بیش از چهار دهه پیش توسط آغازگر نهضت بیداری جهانی، حضرت امام خمینی (قدس سره) به راه افتاد پس باید که راهپیمایی ویژه‌ای برگزار شود تا فریادمان را هماهنگ با مردم غیور در تمام نقاط دنیا به گوش جهانیان برسانیم.

همه برادران و خواهران ما با همراهی خانواده‌ها و وابستگان خود باید در راهپیمایی این روز مبارک شرکت کنند تا یک بار دیگر عدم پذیرش حضور رژیم غاصب صهیونیستی در اراضی مقدس فلسطین را اعلام کرده و نسبت به ایستادگی در کنار فلسطینی‌ها تجدید پیمان نماییم چرا که فریاد مظلومان آنجا را می‌شنویم که مورد هجوم قرار گرفته و خانه‌ها و مساجدشان تخریب گشته و سرزمینشان مورد اشغال قرار گرفته و همه اینها در برابر دیدگان جهانیان واقع گشته و چهل هزار شهید و تعداد زیادی مجروح به جای مانده است و می‌دانیم که گوش شنوا و دستی که پشتیبان مستضعفان باشد و کسی که آنها را از شر این ریشه‌های فساد دور کند وجود ندارد، بلکه کشورهای استکباری که در رأس آنها شیطان اکبر قرار دارد بزرگترین تکیه‌گاه این ریشه فساد هستند و یاور آنها فقط خدا و فریاد میلیون‌ها آزاده جهانی است که در کنار مظلوم می‌ایستند و دستور مولایمان امیرمؤمنان (علیه السلام) را لبیک می‌گویند که می‌فرماید: «کونا للظالم خصما وللمظلوم عونا».

ما نیز از جوار این گنبد مطهر و از سرزمین عراق، سرزمین ائمه هدی، صدایمان را با صداهای بلند شده در جهان در حمایت از مردم فلسطین و در مخالفت با صهیونیست‌های وحشی پیوند می‌دهیم.

ما مطمئن هستیم که پس از روزهای اندکی، سرزمین فلسطین از نهر تا بحر از شر صهیونیست‌ها پاک خواهد شد. ما زن و مرد و در همه شهرها، روستاها و آبادی‌ها در کنار مردم آنجا می‌ایستیم تا سیل عظیمی که ریشه کن آن موجود شیطانی است پدید آوریم؛ همانطور که حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای فرمودند: ملت‌های مسلمان در هر کجای دنیا که هستند، باید این امر (شرکت در راهپیمایی روز قدس) را وظیفه خود بدانند.

سلام و درود بر تمامی شرکت کنندگان در این حماسه مقدس

نماینده حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در عراق

سید مجتبی حسینی - نجف اشرف

۲۴ ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha