شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
راهپیمایی «روز جهانی قدس» در کرج

حوزه/ راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم در شهرها و روستا های مختلف ایران اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۳ لحظاتی قبل با حضور پر شور و میلیونی مردم در سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم در بیش از ۲۰۰۰ نقطه در کشور در حال برگزاری است.

مردم انقلابی و روزه دار در نقاط مختلف کشور از ساعاتی پیش از آغاز رسمی مراسم، از مسیرهای اعلام شده راهپیمایی را آغاز کردند.

شعار راهپیمایی نیز «روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» است.

مبداء مراسم راهپیمایی مساجد است و مقصد راهپیمایی‌ها میعادگاه نماز جمعه خواهد بود.

بسیاری از مردم به صورت خانوادگی در راهپیمایی حضور یافته اند و در میان جمعیت کودکان، نوجوانان و دهه هشتادی‌ها و دهه نودی های بسیاری حضور دارند.

تصاویری از رهبر معظم انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق و همچنین شهدای دیگر دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در دستان راهپیمایان قرار دارد و  شعارهای ضد استکباری سر می‌دهند.

حماسه ای دیگر رقم خورد

امسال حال و هوای روز جهانی قدس به دلیل انجام عملیات طوفان الاقصی و شهادت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی و خروش مردم سراسر جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و توقف جنگ در غزه و حمله چند روز پیش این رژیم به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت هفت نفر از مستشاران کشورمان با سال‌های گذشته دیگر تفاوت دارد.

 تشییع پیکر شهدا در تهران

در تهران همزمان با آغاز رسمی راهپیمایی، مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گرانقدر کنسولگری ایران در دمشق، هم در میدان فردوسی تهران آغاز شده است.

جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی پناه غزه، خشم و انزجار مردم ایران را برانگیخته است.

جنایات اخیر این رژیم جعلی و حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه و حمله گروه تروریستی جیش الظلم دست پرورده موساد به مقر سپاه در چابهار این خشم و نفرت را صد چندان کرده است.

سخنران اصلی مراسم راهپیمایی روز قدس در تهران سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

راهپیمایان شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در مراسم تشییع شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سر می دهند.

شخصیت های کشوری، لشگری، ورزشکاران، کارگران، هنرمندان، دانشگاهیان، حوزویان همراه با اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی دشمن شکن حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha