پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
کد خبر: 1181042
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
هرمزگان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی جمعه خشم بعد از نمازجمعه ۱۶ شهریور در حمایت از مردم فلسطین و کودکان بی‌گناه غزه در سراسر هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار داشت: بعد از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی که یک حرکت جریان‌ساز توسط ملت مظلوم فلسطین بود، شاهد بمباران هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی بر سر زنان و کودکان غزه هستیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که با این عملیات از دو حیث امنیتی و خارجی هیمنه پوشالی او بر بادرفت، نشان داد که چیزی جز طبل تو خالی نبوده و فقط و فقط با حمایت‌های آمریکا و کشورهای غربی به حیات منحوس خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، بیان کرد: ایران اسلامی که از سرآغاز خود حمایت از مظلومان عالم را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود می‌داند، حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را جزو رویکردهای بی‌بدیل خود می‌داند و از این رو توانسته با تقویت و حمایت محور مقاومت در همه عرصه‌ها آنها را تنها نگذارد.

حجت الاسلام ایمانی فرد ادامه داد: اکنون که بیش از ۹ ماه از عملیات طوفان الاقصی و شهادت مردان و زنان و کودکان بی‌گناه غزه می‌گذرد، مردم سراسر ایران اسلامی با راهپیمایی جمعه‌های خشم انزجار خود را از رژیم دیوصفت اسرائیل اعلام می‌کنند و با فریادهای خود، حمایت از این مردم را به گوش سراسر عالم می‌رسانند.

وی ابراز کرد: در هرمزگان نیز هم‌زمان با سراسر کشور برای انزجار از جنایات این رژیم کودک کش و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در قالب جمعه‌های خشم، بعد از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه ۱۶ شهریورماه، فریاد رسا سر خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با دعوت از مردم هرمزگان برای شرکت در این راهپیمایی، گفت: با حضور در این راهپیمایی حمایت قاطع خود را از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه نشان دهید.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha