یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تصاویر/ حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان شوط در راهپیمایی روز جهانی قدس

حوزه/ معاون اجتماعی و زیارت استانداری قم با اشاره به اینکه جامعه جهانی امروز به تحلیل جنایات رژیم صهیونیستی می‌پردازد و حساب ملت‌ها از دولت‌ها و رسانه‌ها جدا است، گفت: امروز جنگ فضای حقیقی و رسانه‌ها به یکدیگر نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه، اظهار کرد: در سال‌های قبل و از زمان اعلام روز قدس توسط حضرت روح الله برای اتحاد اسلام در مقابل لکه ننگین اسرائیل سال به سال اراده‌های مقابله با رژیم صهیونیست قوی‌تر شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد رشد سریع هم‌پیمانی مسلمانان برای شکست اسرائیل هستیم، مطرح کرد: بسیاری از دولت‌های عرب که برای عادی‌سازی روابط تلاش می‌کردند، چاره‌ای جز مقابله ندارند.

معاون اجتماعی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه جامعه جهانی امروز به تحلیل جنایات رژیم صهیونیستی می‌پردازد و حساب ملت‌ها از دولت‌ها و رسانه‌ها جدا است، عنوان کرد: امروز جنگ فضای حقیقی و رسانه‌ها به یکدیگر نزدیک شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال با حرکت ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه موجب افزایش جمعیت در روز قدس شده است، خاطرنشان کرد: سند تایید حرکت انقلابی و اسلامی در مبارزه با اسرائیل را امروز در فلسطین مشاهده می‌کنیم.

مقیمی اضافه کرد: مردم قم در کنار سایر مسلمانان آرزوی اقامه نماز در قدس شریف را دارند که ان‌شاءالله به زودی این آرزو به امامت مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha