پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دادگستری فارس

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی راهکار مقابله با صهیونیسم بین‌الملل را اتحاد مسلمین دانست و گفت: مسلمانان باید متحد شوند تا قدس شریف آزاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به اینکه امروز ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به مجاهدان فلسطین و مردم مظلوم غزه رساندند که تنها نیستند، اظهار داشت: جنایتکاران صهیونیست‌ها بدانند که روزی به مجازات جنایات خود خواهند رسید.

وی افزود: هرچه از جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت در کتب حقوقی خواندیم، ‌ امروز مشاهده می‌کنیم که رژیم خبیث و غاصب کودک‌کش صهیونیستی آن را در نوار غزه انجام می‌دهد، جامعه حقوقدانان کشور حامی مظلومان غزه و فلسطین است.

رئیس کل دادگستری فارس عنوان کرد: دنیا همیشه این‌گونه نیست که بی‌دین‌ها و افرادی که حقوق بشر را قبول ندارند بر سازمان ملل متحد حاکم باشند، ان‌شاءالله روزی اینان مجازات خواهند شد و تاوان جنایات خود را پس خواهند داد.

وی راهکار مقابله با صهیونیسم بین‌الملل را اتحاد مسلمین دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان باید متحد شوند تا قدس شریف آزاد شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha