شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
امام جمعه مشگین شهر

حوزه/ امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خواستار اتحاد مسلمین جهان و تشکیل جبهه مقاومت واحد بر علیه اسرائیل غاصب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خواستار اتحاد مسلمین جهان و تشکیل جبهه مقاومت واحد بر علیه اسرائیل غاصب شد.

وی با اشاره به تنزل جایگاه آمریکا در منطقه و سیلی خوردن این کشور و حامیانش از محور مقاومت، گفت: جبهه‌های متعددی علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شده است که نابودی این رژیم منحوس را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام باوقار خاطرنشان کرد: در مجمع سازمان ملل و در عرصه بین‌المللی، کشورها بر علیه اسرائیل متحد شده و حتی در داخل رژیم صهیونیستی نیز شکاف ایجاد شده است چرا که جنگ غزه و مقاومت مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را به خطر نابودی نزدیک کرده است.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به کاهش حمایت آمریکا از اسرائیل بعد از عملیات طوفان‌الاقصی، تصریح کرد: ضربه‌های گروه‌های محور مقاومت، موجودیت رژیم صهیونیستی را زیر سوال برده است. جبهه مقاومت هوشمندانه تقویت شده و زمان مقرر انتقام شهدای ایرانی در سفارت و کنسولگری سوریه نیز گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از وظایف حاکمیتی اشاره کرد و گفت: نباید در مقابل بی تفاوتی برخی هنجار شکنان سکوت کرد و خانواده‌ها نیز باید از ترویج منکر مواظبت کنند تا پایه‌های دین و ارزش‌های دینی سست نشود.

خطیب نماز جمعه مشگین‌شهر در پایان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم ایران به ویژه مردم شهرستان مشگین‌شهر در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم در این راهپیمایی از آرمان فلسطین در میان امواجی از فتنه‌ها دفاع کردند و شاهد این موضوع بودیم که راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته انجام شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha