یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: شعار سال باید سرلوحه همه مسئولان کشور و استان قرار گیرد و تأکید ما در عرصه فرهنگ سازی و تحقق این شعار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در سال جدید، اظهار داشت: برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در دانشگاه خلیج فارس پیام بزرگ دارد که آن اهمیت دادن به دانشگاه و علم و دانش با حاکمیت و پیوست فرهنگی در این عرصه است.

وی افزود: شعار سال باید سرلوحه همه مسئولان کشور و استان قرار گیرد و تأکید ما در عرصه فرهنگ سازی و تحقق این شعار است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه رویکرد جدید شورای فرهنگ عمومی در کشور و استان ها به زودی ابلاغ می شود، گفت: ما مصوبات بسیار خوبی در شورای فرهنگ عمومی سال قبل داشتیم و قابل پیش بینی است که شورای فرهنگ عمومی برتر کشور در برگزاری و مصوبات و فعالیت ها باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه روابط عمومی قوی در زمینه انعکاس مصوبات و آثار آن در سطح استان نداریم، بیان کرد: رسانه ای شدن هنری و حرفه ای مصوبات شورای فرهنگ عمومی و آثار آن باید بصورت جدی دنبال شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزاری برنامه محفل در روستای چارک را یک عزت برای استان بوشهر دانست و گفت: در صحبتی که با حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی داشتم، ایشان می گفت یک شکوهی بود بویژه جمع خوانی از حفظ مردم با نوا و صوت و لحن؛ در واقع بوشهر این است.

وی با تشکر از مدیریت فرهنگی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری مقاومت و تبلیغی کارهای خوبی انجام و یک شکوه مردمی شکل گرفت و شاید در ایران بی نظیر بود منتها رسانه ای نشدن این کارها یک نقص است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به حضور مسافران نوروزی چند برابر جمعیت استان، گفت: چند سال است بخاطر عدم پیش بینی امکانات لازم فرهنگی در سواحل گروه‌های جهادی و حتی دولتی ما مشکل دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha