پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج در پیامی آورده است: عملیات «وعده صادق» تنبیهی بود برای التیام درد دل همه امت اسلامی که باید گفت دستمریزاد ای دلیرمردان و ای مجاهدان غیور.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه شهرستان سنندج با صدور پیامی عملیات «وعده صادق» را تبریک گفت.

در متن پیام امام جمعه شهرستان سنندج آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اَللّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده، رخصت [جهاد] داده شده است، چرا که مورد ظلم قرار گرفته‌اند و البته خدا بر پیروزی آنان سخت تواناست.

امروز شاهد تنبیه کردن ظالم یهودی هستیم که هیچ قید و بندی نداشته و هر آنچه خط قرمز شرع و انسانیت است از زمان تولد نامشروعش تابه بحال در حق اسلام و مسلمین مظلوم فلسطین خصوصاً ملت مقتدر غزه بوده و هستیم.

و جهان اسلام خواستار تظلم خواهی از مادران باشرف و پدران با ایمانی هستند که با دستان خود هزاران هزار کودک نازنینشان را به جرم مسلمان بودن و شهید راه وطن هدیه نمودند، اما دریغ از شهامتی از جانب دول عربی و اسلامی.

آنچه مسلم است، اسلام دین صلح و سازش است و هیچگاه آغازگر جنگ نبوده و تجاوزی را به هیچ کشوری انجام نداده مگر بواسطه حق دفاع از خود و یا جبران خون شهدایی که ناجوانمردانه در خاک به دست غاصب صهیونیستی ترور شده‌اند و این دستوری است از جانب خداوند قهار، که ایران مقتدر با نهیبی که بر سر این ددمنشان زد نشان داد این فقط گوشه‌ای کوچک از قدرت و توان فرزندان غیور این آب و خاک عزتمند است، که تنبیهی بود برای التیام درد دل همه امت اسلامی که باید گفت دستمریزاد ای دلیرمردان و ای مجاهدان غیور.

ان‌شاء‌الله با وعده خداوند قادر متعال و با پیروزی اسلام بر کفر، بزودی شاهد اقامه نماز تمامی امت اسلامی در مسجدالاقصی باشیم و برای همیشه شر رژیم مجعول صهیونیستی از سر عالم اسلام کنده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha