سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ارتش

حوزه/ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم آباد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مراسم رژه نیروهای مسلح استان لرستان امروز به‌ مناسبت ۲۹ فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل پادگان لشکر ۸۴ استان برگزار شد.

در این مراسم نیروهای مسلح استان لرستان و یگان‌های خودرویی، موتوری و تجهیزات نظامی لشکر ۸۴ پیاده استان گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

سرتیپ دوم مراد خوش کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ خرم‌آباد در این مراسم با تبریک روز ارتش به ارتشیان دلاور و غیور ایران اسلامی بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ارمغان فداکاری و خلوص امت اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ارتش بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و پس از جنگ هم در مناطق مختلف عملیاتی امنیت کشور را بر عهده دارد، افزود: ارتش گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)است و همواره برای آرامش،آسایش و امنیت روزافزون ایران اسلامی تلاش خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این مراسم با بیان اینکه وعده صادق تنها یک سیلی و تنبیه به رژیم خبیث اسرائیل بود، خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق تنبیهی عظیم و به موقع برای رژیم جعلی و منحوس صهیونیست بود.

احسان یاوری در پایان اخلاص و مکتبی و مردمی بودن را از ویژگی های بارز نیروهای ارتشی برشمرد و گفت: ارتش با تمام توان همراه با سایر نیروهای مسلح از آب، خاک و ناموس این میهن دفاع خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha