سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ارتش

حوزه/ فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد گفت: ولایت فقیه همواره موجب اقتدار، سرافرازی و پیروزی ایران اسلامی بوده و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، امیر سرتیپ دوم عبدالعلی فریادی فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش در پادگان مهندسی بروجرد برگزار شد، با اشاره به اینکه نعمت ولایت فقیه مهمترین مولفه قدرت انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: ولایت فقیه همواره موجب اقتدار، پیروزی و سرافرازی ایران اسلامی شده است.

وی وجود مردمی مومن، انقلابی و وفادار را از دیگر سرمایه‌های نطام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و در صحنه‌های مختلف، حضوری پرشور و گسترده داشته است.

فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد گفت: ایران اسلامی با وسعت پهناور و نقاط استراتژیکی مهم از قدرتمندترین کشورهای جهان و منطقه است که نیروهای مومن و انقلابی مسلح با تمام توان در دفاع از امنیت و آسایش روزافزون ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

سرتیپ فریادی اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج قدرت آفندی و پدافندی هستند و اجازه نخواهند داد کسی پایش را کج بگذارد و چنانچه کسی این اقدام را انجام دهد، پاهایش شکسته خواهد شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha