چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و جوانان غیور این مرزوبوم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز در مراسم میهمانی آلاله ها، گرامیداشت عملیات کربلای ۱۰ و سالروز شهادت سردار سید محمد حجازی که در سالن همایش بانک صادرات خرم آباد و با حضور خانواده شهید روزبهانی از شهدای لرستانی که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید، افزود: شهدا با رشادت و ایثارگری خود در دفاع از آب و خاک میهن امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورند.

وی با بیان اینکه مسئله قدس یک مسئله جهانی و حیاتی برای دنیای اسلام به شمار می رود، اظهار داشت: موضوعات اساسی انقلاب اسلامی را می‌توان در بیانات امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ که شامل مبارزه با رژیم طاغوت، نظام سلطه و مسئله‌ قدس است مشاهده کرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مسئله‌ قدس و غزه یک موضوع مهم نه تنها برای ما بلکه برای همه مسلمانان است، خاطرنشان کرد: مسئله قدس به تعبیر امام خمینی (ره) مسئله تمامی موحدین جهان است.

زیویار در پایان با اشاره به اینکه ملت های آزاده جهان و در رأس آن ها ایران اسلامی تا پای جان برای آزادی قدس شریف در کنار مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه هستند، گفت: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست در سراشیبی انقراض و نابودی افتاده است و از ایستادگی جبهه مقاومت و حمایت آزادی خواهان جهان به ستوه آمده و به زودی شکست مفتضحانه خود را خواهد دید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha