یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1151831
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
تصاویر/ دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حوزه/ امام جمعه ارومیه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای جبران عقب افتادگی‌ها انتظار بنده این است از حواشی موجود پرهیز کنید و به‌صورت جهادی وارد عمل بشوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه که روز شنبه برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت توسعه شهری ارومیه اصلا مطلوب نیست و در بسیاری از مباحث عقب افتادگی وجود دارد که تاوان این را مردم می پردازند.

وی ادامه داد: برای جبران عقب افتادگی‌ها انتظار بنده این است از حواشی موجود پرهیز کنید و به‌صورت جهادی وارد عمل بشوید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: در برخی کشورها، مدیریت شهری مشوق‌هایی برای مشارکت مردم در توسعه شهری قرار داده که نتیجه خوبی هم گرفته‌اند، برای مثال در کشوری، اگر فردی در حوزه بافت فرسوده شهری سرمایه گذاری کند و تبدیل به بافت جدید نماید، مدیریت شهری در بحث عوارض مشوق‌هایی برای او قرار داده که توصیه بنده هم این است که مردم را در توسعه شهری با قرار دادن مشوق، مشارکت دهید و از ظرفیت عظیم مردم غافل نشوید.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: اگر واقعا کمر همت برای حل مشکلات مردم ببندید، بنده در کنار شما هستم و مطمئنا مردم نیز همراهی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی بیان کرد: برخی از مشکلات موجود شهری از جمله مسئله سدمعبر مرتبط با اقتصاد مردم است، ولی برخی از مشکلات از جمله ترافیک شهری و عدم تناسب المان‌های شهری با فرهنگ و میراث شهر ارومیه، مربوط به عدم مدیریت صحیح است.

وی خاطرنشان کرد: البته در بحث سدمعبر نیز نظارت موثری وجود ندارد، در بسیاری از موارد مشاهده می‌کنیم با وجود اینکه داخل مغازه خالی است اما پیاده رو و محل تردد مردم را اشغال کرده‌اند.

انتقاد امام جمعه ارومیه از حواشی مدیریت شهری

انتقاد امام جمعه ارومیه از حواشی مدیریت شهری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha