دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
2

حوزه/ فرمانده انتظامی استان ایلام بر ضرورت معرفی الگوی پوشش بر اساس شاخصه های فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار جمال سلمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و جایگاه مساله عفاف و حجاب در ادیان الهی، اظهار داشت: دشمنان اسلام وقتی فهمیدند در جنگ‌های اقتصادی، تحریم‌ها، فشارهای سیاسی بر کشور موفق نمی‌شوند با ایجاد شبهه افکنی بین جوامع اسلامی با ترویج این موضوع که حجاب محدودیت و مغایر با آزادی زنان است به دنبال تزلزل نهاد خانواده ایرانی اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان و معاندان، خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند، چرا که وقتی نهاد خانواده متزلزل شود، افکار و اذهان عموم به راحتی مورد تصرف قرار خواهد گرفت.

سردار سلمانی همچنین گفت: در زمان طاغوت زنان کشور ما مجاهدانه در برابر ظلم و کشف حجاب ایستادگی کردند و به نظام شاهنشاهی و ظالم که در سیطره غرب بود اجازه ندادند هویت زن ایرانی خدشه‌دار شود و همین زنان پاکدامن بودند که افراد غیور را پرورش دادند و منجر به فروپاشی و سرنگونی طاغوت شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان خود به این موضوع مهم که زنان ایرانی با یک سلامت روح و روان خاص در اجتماع و جوامع حضور دارند، واقفند و می‌دانند این عامل مهمی برای کسب قله‌های افتخار همچون میادین ورزشی، کسب رتبه‌های برتر علمی و... شده و این موفقیت‌ها در سایه امنیت و آرامش خاطر زنان ایرانی است که استعدادهای آنان شکوفا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین بر لزوم اهتمام نسبت به فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین تأکید کرد و افزود: آگاه‌سازی خانواده نقش مهمی در تربیت فرزندان دارد، پس باید تمام دستگاه‌های دولتی خصوصاً اصحاب رسانه که نقش بسزایی در آموزش خانواده‌ها دارند پای کار بیایند.

وی بر اهمیت کار فرهنگی و رسانه ای در این باره تأکید کرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب لازم است که الگوی پوشش بر اساس فرهنگ ایرانی- اسلامی در جامعه به درستی معرفی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha