شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تقدیر از پلیس

حوزه/ در نشست مشترک ائمه جمعه دشتستان با فرماندهی انتظامی شهرستان، امام جمعه برازجان از پلیس این شهرستان به جهت اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست مشترک ائمه جمعه دشتستان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و فرماندهی انتظامی شهرستان به ریاست حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان و با حضور حجت الاسلام بهمنیاری مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر در شهر آبپخش برگزار شد.

امام جمعه برازجان در این نشست از حضور پرشور و آگاهانه مردم مومن و انقلابی شهرستان در عرصه های انتخابات، راهپیمایی ها، مراسمات معنوی ماه مبارک رمضان و حمایت از سپاه همیشه قهرمان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام حسن مصلح در ادامه از مسئولان قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان به ویژه فرماندهی انتظامی دشتستان بابت اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) در شهرستان تشکر ویژه کرد.

حجت الاسلام بهمنیاری مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر در این نشست به حفاظت و صیانت پلیس فتا از اخلاق اجتماعی عموم جامعه در فضای مجازی تاکید کرد.

در این نشست بارگاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، سرهنگ محمودیان فرمانده انتظامی و حجت الاسلام موسوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان گزارشی از نحوه اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و نظارت بر ادارات شهرستان در مسیر اهداف انقلاب ارائه دادند.

گفتنی است، در پایان این نشست امام جمعه برازجان با اهدا لوح سپاس از معاون سیاسی فرماندار، فرمانده انتظامی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابت اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) در شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha